Installera Ledigajobb.se för snabb Ätkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du Àr offline.
Försök igen.
Receptionist/ekonomiassistent till stort teknikbolag 🔱
Skicka ansökan 170 dagar kvar
Receptionist Ekonomiassistent
170 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjÀnsten

Vi söker nu för kunds rĂ€kning en driven och strukturerad Ekonomiassistent/Receptionist som vill ta sig an en bred roll med fokus pĂ„ ekonomi och administration. Du kommer att arbeta i en varierande tjĂ€nst dĂ€r cirka 60-80 % av arbetet Ă€r ekonomiuppgifter, med möjlighet att trappa upp ditt ansvar inom ekonomiomrĂ„det över tid.

Dina framtida arbetsuppgifter

Du kommer att ansvara för bÄde administrativa och ekonomiska uppgifter, vilket krÀver en god förmÄga att prioritera och strukturera ditt arbete. Ditt ansvarsomrÄde inkluderar bland annat:

  • Sköta telefonvĂ€xel och ta emot besökare.
  • BestĂ€lla kontorsmaterial, hantera inkommande post och mailinkorg.
  • Årsrapportering, matchning av kundinbetalningar och hantering av leverantörsfakturor.
  • Skapa betalningsfiler och hantera lunchkassa, inklusive avstĂ€mning av lunchkuponger.
  • Avtalshantering och eventuellt reserĂ€kningssystem, inklusive kontroll av kvitton.
Vi söker dig som

För att lyckas i denna roll bör du ha en god förstÄelse för ekonomiarbete och erfarenhet av administrativa uppgifter. Du trivs i en serviceinriktad miljö och har förmÄgan att prioritera och strukturera ditt arbete effektivt. Vi ser Àven att du har:

  • Flytande kunskaper i svenska och engelska.
  • Erfarenhet av receptionist- och/eller administrativt arbete.
  • Kunskaper inom ekonomi och god datavana.
  • Erfarenhet av Excel.

Meriterande:

  • Kunskap i SAP.

I den hÀr rollen spelar din personlighet stor roll, vi förstÄr att man kanske inte kan allt pÄ en gÄng men det viktiga Àr att man har en vilja att lÀra. DÀrför tror vi att du som söker Àr serviceinriktad, prestigelös och noggrann. Du har ett öga för detaljer och trivs med att arbeta strukturerat och sjÀlvstÀndigt. Din förmÄga att stÀlla frÄgor och prioritera arbetsuppgifter gör att du alltid levererar med hög kvalitet.

Övrig information
  • Start: Slutet av november - början av december
  • Plats: Sollentuna
  • Omfattning:  Heltid - 8: 30-17:00
  • AnstĂ€llningsform: Konsultuppdrag i sex mĂ„nader, med möjlighet till förlĂ€ngning och överrekrytering.
Om kunden

Företaget erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med möjligheter till personlig och professionell utveckling. Du kommer att fÄ arbeta i en spÀnnande roll dÀr du successivt kan utvecklas inom ekonomiomrÄdet.

Om Wrknest

PĂ„ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pĂ„ att hela tiden vĂ„ga se nya möjligheter och tĂ€nka nytt. NĂ€r vi startade var det för att utmana gamla sĂ€tt att rekrytera pĂ„. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DĂ€rför gĂ€ller det att kunna stĂ€lla om snabbt. Det hĂ€r gör att vi inte enbart tittar pĂ„ kandidatens CV vid en rekrytering. IstĂ€llet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PĂ„ sĂ„ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LĂ€s mer pĂ„ www.wrknest.se.

Vill du söka tjÀnsten? Ansök redan idag!

Mer info

Lön Fast mÄnads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anstÀllning
Publicerad 2025-09-15
Antal platser 1
Hemsida LĂ€nk