Om jobbet
Administratör på deltid (25%) till Bigab Group
Vill du arbeta i ett växande bygg- och bemanningsföretag med både egna byggprojekt men även med kunduppdrag inom kärnkraftsindustrin, infrastruktur och tillverkning? Är du en självgående och noggrann person som trivs med administrativa uppgifter och vill vara med och bidra till ett viktigt arbete? Då kan du vara den vi söker!
Om tjänsten
Bigab Group söker en administratör som kan stötta vår ordinarie personal i det dagliga arbetet. Tjänsten är initialt på deltid (ca 25%) med möjlighet till utökad omfattning efter årsskiftet. Vi söker dig som är strukturerad, lösningsorienterad och van att ta eget ansvar. Du kommer att vara en viktig del i vår fortsatta tillväxtresa.
Arbetsuppgifter
Som administratör hos oss kommer du bland annat att arbeta med:
Vi söker dig som:
Erfarenhet av personaladministration, projektarbete och arbete i ISO-verktyg är starkt meriterande - men viktigast är att du är rätt person med vilja att lära.
Vad vi erbjuder
Om Bigab Group
Bigab Group är ett expansivt företag inom bygg- och bemanningsbranschen. Vi driver egna byggprojekt samtidigt som vi hyr ut kompetent personal till flera branscher – däribland kärnkraftsindustrin. Hos oss får du möjlighet att bli en del av ett stabilt team med stor framtidstro.
Låter det intressant?
Skicka din ansökan redan idag och märk den med ”ADMIN 2025”. Urval sker löpande.