Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du den som alltid får andra att känna sig välkomna och drivs av att skapa ordning och trivsel? Vi söker en engagerad och serviceinriktad receptionist till en av våra kunder i Stockholm. I denna roll kommer du att vara en viktig del av företaget där du ansvarar för att skapa en trivsam och funktionell arbetsmiljö för både medarbetare och besökare.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang - dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
I rollen som receptionist har du ett helhetsansvar för kontorets dagliga servicefunktioner. Det är viktigt att du trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt, är prestigelös och är redo att kavla upp ärmarna.
Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
• Ta emot och välkomna besökare
• Hantera inkommande mail och samtal
• Post- och budhantering
• Säkerställa att det finns frukt, kaffe och andra förnödenheter tillgängliga på kontoret.
• Hålla ordning i kontorets gemensamma utrymmen såsom kök och mötesrum.
• Assistera vid planering och förberedelser inför möten, frukostar och interna evenemang.
• Stötta medarbetare med enklare administrativa uppgifter och praktiska behov.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av reception, kontorsservice och administration, och som trivs i en roll med stort eget ansvar. Du är positiv, lösningsfokuserad och uppskattar en arbetsmiljö där service och struktur är centrala.
För att lyckas i rollen ser vi att du har:
• Tidigare erfarenhet av liknande roller inom reception eller kontorsservice
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet och vana att arbeta i administrativa system
• Förmåga att arbeta självständigt, samtidigt som du trivs i samarbete med andra
• Ett professionellt bemötande, noggrannhet och god prioriteringsförmåga
Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, måndag–fredag
Plats: Stockholm
Vi genomför bakgrundskontroll i våra rekryteringsprocesser. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Emilia Andrén på
[email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.
Varmt välkommen med din ansökan!