Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i en dynamisk miljö där service, struktur och mänskliga möten står i centrum? Vi söker nu en serviceinriktad och självgående person till rollen som Servicekoordinator till Hub 1947 på Skeppsgatan 19 i Västra Hamnen.
Om tjänsten
Som Servicekoordinator är du ansiktet utåt i Granitors fastighet Hub 1947. I fastigheten arbetar du i reception med att ge service till hyresgästerna, både konventionella hyresgäster i egna lokaler och de som hyr in sig på kontorshotellen.
Du arbetar också med konferensverksamheten och ser till att bokningar, förberedelser, catering, genomförande och logistik fungerar. Rollen är bred, praktisk och social och du blir en nyckelperson i den dagliga driften och ett stöd till såväl hyresgäster som besökare. Ingen dag är den andra lik!
Vid behov stöttar du även upp i Granitors fastigheter Drivbänken och Fyrtornet som ingår i kvarteret Embassy of Sharing i Hyllie.
Tjänsten som Servicekoordinator innebär bland annat:
• Ta emot och hjälpa besökare, hyresgäster och leverantörer
• Ansvara för konferensbokningar, catering, teknik och lokalernas förberedelse
• Hantera kontorsservice såsom post, växel, nyckel- och tagghantering
• Arbeta med digitala system för mötesrumsbokning, informationsskärmar och intern kommunikation
• Stöttning vid nätverksfrukostar, events och hjälpa till att driva försäljning kring uthyrning och konferens
• Utföra dagliga kontrollrundor för att säkerställa att lokalerna på kontorshotellen är representativa
• Vara behjälplig kommersiell förvaltare med olika administrativa uppgifter samt vid visningar och introduktioner av nya hyresgäster
Du får arbeta i unika miljöer som präglas av hållbarhet, god gemenskap och trevliga hyresgäster. Arbetstiden är förlagd måndag till fredag på dagtid.
Om dig
Vi söker dig som är ansvarstagande, serviceinriktad, flexibel och självgående med ett genuint engagemang för människor och service. Du trivs i en varierad vardag, har lätt för att skapa goda relationer och är van vid att strukturera och prioritera arbetsuppgifter. Du har ett tekniskt intresse och känner dig bekväm med tekniska faciliteter (skärmar/fjärrkontroller/kablar mm) samt digitala verktyg som appar och bokningssystem.
För att lyckas i rollen ser vi att du:
• Har tidigare erfarenhet av serviceinriktat arbete med personlig kundkontakt
• Har logistiskt tänk och vana av att planera events eller konferenser
• Grundläggande teknisk och digital kompetens
• Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
Tidigare erfarenhet från reception, kontorsservice, event eller hotell är meriterande, men vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och din vilja att utvecklas i rollen.
Om Adecco
Adecco är en av världens största leverantörer av rekryterings- och bemanningstjänster. I Sverige samarbetar vi med företag i hela landet och erbjuder extrajobb, deltidsuppdrag och heltidsanställningar inom en rad olika branscher.
Som konsult hos Adecco får du:
• Kollektivavtal, försäkringar och rätt till semesterersättning
• Stöd från engagerade konsultchefer
• Möjlighet att utvecklas och bygga ett värdefullt nätverk
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryterare:
Matilda Nilsson via
[email protected]
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
[email protected]
Vi gör löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!