Söker du en vardag på jobbet som bjuder på variation, håller din planeringskompetens skarp och där du ena dagen praktiskt arbetar med våra servicebilar och andra dagen sitter vid datorn och skriver rutiner för hur vi ska jobba på bästa sätt? Då har vi tjänsten för dig!
Vad gör en driftkoordinator?
Sector Alarm har i dagsläget ca 120 larminstallatörer som arbetar över hela landet med att träffa våra nyblivna kunder, ge rådgivning och även avslutningsvis placera deras nyinköpta larm på väggen.
Som driftkoordinator har du många kontaktytor och knyter ihop samarbeten och projekt. Du ansvarar för en mängd olika områden, stora som små. Du rapporterar till vår Operations Support Manager i driftorganisationen.
I ditt ansvarsområde ingår:
Vem söker vi?
För att trivas i rollen behöver du vara lösningsfokuserad och noggrann. Du uppskattar att ligga steget före, har god prioriteringsförmåga och är strukturerad i ditt arbetssätt. Vi tror att du trivs med att arbeta både administrativt och praktiskt. För den här tjänsten är det ett krav att du har B-körkort (manuell växellåda).
Som driftkoordinator skapar du förutsättningar för att larminstallatörernas vardag ska flyta på så smidigt som möjligt. Du är en central knytpunkt och den person många vänder sig till. Du kommer samarbeta med många olika avdelningar och behöver därför vara relationsskapande och serviceinriktad. För att trivas i rollen tror vi också att du trivs med att arbeta självständigt och ta eget ansvar. Du ser till att inga ärenden hamnar mellan stolarna och att alla parter är informerade.
Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. För att jobba på Sector Alarm krävs ett tillfredsställande utdrag ur polisens belastningsregister.
Det gör skillnad att arbeta på Sector Alarm – både för våra kunder och din utveckling
Sector Alarm är en trygg och säker arbetsplats där vi sätter en ära i att jobba nära våra medarbetare. Vi kommer att skapa förutsättningar för att du ska lära dig nya saker och utveckla det som du redan är bra på. Vi har blivit utsedda till Årets Karriärföretag för tionde (!) året i rad och därmed har du goda möjligheter till att ta vidare steg i karriären.
Vi arbetar för en inkluderande arbetskultur och tar hand om samt stöttar varandra. Vi firar framgångar gemensamt – stora som små. Vi lyckas tillsammans.
Det vi gör, det är på riktigt – vi skapar säkrare hem och tryggare liv över hela Europa.
Vill du ta chansen att utvecklas och skapa tryggare liv? Skicka in din ansökan redan idag!
Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan redan idag. I din ansökan vill vi att du bifogar ditt CV, svarar på urvalsfrågorna samt skriver en kort motivering till varför du är intresserad av tjänsten och att arbeta hos oss. Vi tar inte emot ansökningar via mail (ursäkta om det låter tråkigt men det har med GDPR och andra praktiska saker att göra).
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse med placering på vårt huvudkontor i Citygate, Göteborg. Sex månaders provanställning tillämpas. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ottilia Porselid på 0733759407 alternativt [email protected]
Vi undanbeder oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.