OM ARBETSPLATSEN
Serviceenheten tillhör kommunledningsförvaltningen som består av ekonomi – och upphandlingsavdelning, kansliavdelning, IT-avdelning, tillväxtavdelning, kommunikationsavdelning, HR-avdelning och avdelningen för samhällsskydd och beredskap.
Du och dina kollegor arbetar med reception, växel och administrativa uppgifter för flera av kommunens förvaltningar och avdelningar i Stadshuset.
Vidare ansvarar enheten för beställning och utlämning av kommunens legitimationskort och bistår med teknisk hjälp i stadshusets konferenssalar.
Vi söker nu en timvikarie som vill vara en hjälpande hand i växeln/receptionen.
ARBETSUPPGIFTER
Som timvikarie hos oss hjälper du till vid frånvaro i växeln/receptionen.
Din roll blir främst att hantera inkommande samtal och besök samt enklare administrativa uppgifter så som nyckelutlämningar, skriva möteslistor, post- och mailhantering.
På sikt kan ytterligare arbetsuppgifter bli aktuellt.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som trivs med att ha ett varierande arbete med starkt kundfokus, både i bemötande och service.
I denna roll krävs god datorvana samt god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska.
Tidigare erfarenhet av växel/receptionsarbete är meriterande.
Arbetet är förlagt på dagtid.
B-körkort är ett krav för tjänsten.
För att passa i rollen tror vi dessutom att du är/har:
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
LÖN OCH FÖRMÅNER
I Tranås kommun tillämpar vi individuell lönesättning.
Tranås kommun arbetar ständigt för att öka våra medarbetares välbefinnande. Läs mer om våra förmåner HÄR.
ANSÖKAN
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Tranås kommun använder vi rekryteringsverktyget Talent Recruiter.
Vi ber dig därför skicka in din ansökan via Talent Recruiter genom att klicka på ansökningslänken i annonsen.
Intervjuer kan ske löpande under ansökningsperioden.
Varmt välkommen med din ansökan!