Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Customer Success Manager till Enginio - Göteborg
Skicka ansökan 28 dagar kvar
Chef Success Manager Customer Success Manager
28 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Customer Success Manager – Enginio, Göteborg

Vill du vara med på en spännande resa där mycket händer, tempot är högt men miljön utvecklande och inkluderande? Då kan Enginio vara rätt plats för dig. Vi sitter på Vasaplatsen i centrala Göteborg och söker nu en Customer Success Manager som vill kombinera kundnära marknadsföringsarbete med teknik, data och utveckling.

Om Enginio

Enginio är en modern och delvis helt unik plattform för konsumentaktivering, allt från kampanjer och lojalitet till kuponger, cashback och realtidsaktivering. Kort sagt: vi hjälper våra kunder att nå sina konsumenter direkt på smarta, engagerande sätt avsett kanal.

Vi befinner oss i ett Scale-up-läge, vilket betyder att vi utvecklas snabbt, tar nya kliv framåt och hela tiden lär oss massor längs vägen. Hos oss blir du en viktig del av ett företag där nya idéer testas, beslut fattas och saker händer – men alltid med fokus på att skapa värde för våra kunder.

Din roll hos oss

Som Customer Success Manager ansvarar du för att våra kunder lyckas med hjälp av Enginio. Du blir länken mellan kundens behov och plattformens möjligheter och får en central roll i att skapa långsiktiga och framgångsrika samarbeten.

Det innebär bland annat att du:

  • Säkerställa en smidig onboarding av nya kunder och ge dem bästa möjliga start med vår tjänst
  • Förvalta, vårda och utveckla befintliga kundrelationer för att maximera kundnöjdhet och affärsvärde
  • Arbeta datadrivet genom att analysera KPI:er och resultat tillsammans med kund för att identifiera insikter och förbättringsmöjligheter
  • Leda kundprojekt från start till mål och kvalitetssäkra alla leveranser
  • Bidra i säljprocesser och nykundsbearbetning där det är relevant
  • Vara tillgänglig för kunden – både i operativa frågor och tekniska utmaningar

Vem är du?

Vi tror att du gillar kombinationen av struktur och variation. Ena dagen analyserar du siffror, nästa dag leder du ett kundmöte eller testar en ny funktion i plattformen.

Vi ser gärna att du:

  • Har erfarenhet av B2C, kampanjer eller lojalitetsarbete
  • Har jobbat med kundnära roller, gärna Customer Success eller produktions/projektledning

Övrigt

  • Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
  • Placering: På vårt kontor i Göteborg
  • Startdatum: Tjänsten planeras att tillsättas den 1 november
  • Tjänsten planeras att tillsättas den 1 november, därför genomför vi intervjuer löpande och uppmanar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten (ej ansökningar) är du välkommen att kontakta Hibo Hussein på [email protected]

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-09-09
Antal platser 1
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Chef Platschef Gruppchef Driftchef Enhetschef Teamledare Driftledare Arbetsledare Ambulanschef Undersköterska Transportledare Driftsamordnare Arbetslagsledare Verksamhetsledare Patienttransportör Ambulanssjukvårdare Ansvarig arbetsledare Hälso- och sjukvårdschef
3 sep
Projektchef Fastighetschef VD (Verkställande direktör) CFO (Chief Financial Officer)
1 sep
Chef Lagerchef Teamledare Logistikchef Arbetsledare Terminalchef Lageransvarig Produktionsledare
2 sep