Customer Success Manager – Enginio, Göteborg
Vill du vara med på en spännande resa där mycket händer, tempot är högt men miljön utvecklande och inkluderande? Då kan Enginio vara rätt plats för dig. Vi sitter på Vasaplatsen i centrala Göteborg och söker nu en Customer Success Manager som vill kombinera kundnära marknadsföringsarbete med teknik, data och utveckling.
Om Enginio
Enginio är en modern och delvis helt unik plattform för konsumentaktivering, allt från kampanjer och lojalitet till kuponger, cashback och realtidsaktivering. Kort sagt: vi hjälper våra kunder att nå sina konsumenter direkt på smarta, engagerande sätt avsett kanal.
Vi befinner oss i ett Scale-up-läge, vilket betyder att vi utvecklas snabbt, tar nya kliv framåt och hela tiden lär oss massor längs vägen. Hos oss blir du en viktig del av ett företag där nya idéer testas, beslut fattas och saker händer – men alltid med fokus på att skapa värde för våra kunder.
Din roll hos oss
Som Customer Success Manager ansvarar du för att våra kunder lyckas med hjälp av Enginio. Du blir länken mellan kundens behov och plattformens möjligheter och får en central roll i att skapa långsiktiga och framgångsrika samarbeten.
Det innebär bland annat att du:
Vem är du?
Vi tror att du gillar kombinationen av struktur och variation. Ena dagen analyserar du siffror, nästa dag leder du ett kundmöte eller testar en ny funktion i plattformen.
Vi ser gärna att du:
Övrigt
Tjänsten planeras att tillsättas den 1 november, därför genomför vi intervjuer löpande och uppmanar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten (ej ansökningar) är du välkommen att kontakta Hibo Hussein på [email protected].