Om din roll
Med utgångspunkt i ett av Sveriges mest omtyckta medlemsprogram har vi stora mängder data som möjliggör att vi kan skapa träffsäker och inspirerande kommunikation i våra egna kanaler. Ditt mål är att utveckla kundrelationen och lojalisera Åhléns medlemmar. Avdelningen ansvarar även för kommunikation för Åhléns dotterbolag Designtorget och Åhléns Outlet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:
Du kommer ingå i Lojalitet & Kundanalys-teamet som består av åtta personer och du kommer rapportera till Chef Lojalitet & Kundanalys. Vi är en positiv grupp som tycker om att blicka framåt och se hur vi kan bli bättre i allt vi gör.
Vi erbjuder dig:
Åhléns har funnits i många svenska hjärtan i över 120 år. Med en lång historia inom detaljhandeln fortsätter vi drivas av ständig utveckling. Hos oss får du vara med på en spännande resa där vi kombinerar vår historia med innovation och nya arbetssätt för att skapa en lönsam och hållbar framtid.
Till oss tar du med dig:
För att bli framgångsrik i rollen ser vi att du är en lagspelare som trivs bäst i sammanhang när du tillsammans med andra får skapa resultat. Du jobbar datadrivet, vill mäta resultat och är analytisk, noggrann och målinriktad i ditt arbetssätt. Du har en god förmåga att planera och strukturera ditt arbete och tycker om att arbeta i en miljö där tempot under perioder är högt.
Åhléns är en organisation i högt tempo, där mycket händer. Med dig i laget blir vi ännu ännu bättre!
Om rekryteringen
Tjänsten är en föräldravikariat under 1 år med start i november. Du är placerad på vårt huvudkontor på Dalagatan 100 i Stockholm.
Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!
Som Kampanjansvarig CRM på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns!