Om rollen
Som Uppdragschef har du helhetsansvar för våra kunders assistansuppdrag, från kvalitet och personalledning till ekonomi och kundrelationer. Du arbetar nära kunder, anhöriga, assistenter och interna stödfunktioner och har även löpande kontakt med externa aktörer som Försäkringskassan, kommuner och fackliga organisationer.
Rollen innebär också ett ansvar för att säkerställa att verksamheten bedrivs enligt LSS, gälland lagar och föreskrifter. Du ansvarar för att dokumentation, uppföljning och rapportering sker korrekt och i tid.
Du arbetar i en dynamisk roll där dina arbetsuppgifter varierar från dag till dag med fokus på att dina kunder och din personal är nöjda.
Detta innebär bland annat:
Vi söker dig som
Meriterande:
Varför välja Harmoni Omsorg?
Praktisk information
Tjänsten utgår från vårt huvudkontor i Barkarbystaden, Järfälla, där du arbetar tillsammans med ett engagerat team. Arbetstiden är förlagd till kontorstid, måndag–fredag, men rollen innebär också viss flexibilitet. Då vi arbetar nära våra kunder och medarbetare ingår resor i tjänsten och övernattningar kan förekomma vid behov. Ibland kan även möten och kundaktiviteter ske på kvällstid.
Rekryteringsprocess
Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag.
Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.