ValueOne söker en driven och engagerad Operativ inköpare för ett konsultuppdrag hos ett tillverkande företag i Göteborgsområdet. Uppdraget ska tillsättas snarast och löper på cirka 6 månader.
ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.
Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik.
Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du:
Om rollen
Som inköpare ansvarar du för att anskaffa material enligt avtal framtagna av strategiska inköpare. Du arbetar också med att utveckla ditt köpområde för att säkerställa en effektiv och hållbar försörjningskedja.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Erfarenhet och kompetens
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, industriell ekonomi, supply chain eller inköp. Du har 2–4 års relevant arbetslivserfarenhet, gärna från ett företag tillverkning inom mekanik eller bygg/anläggning. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, är nödvändiga. Viss erfarenhet av arbete med Masterdata/PIM är meriterande.
Som person är du ansvarstagande, drivs av att göra affärer, kommunikativ och har god samarbetsförmåga. Du är orädd och tvekar inte att ifrågasätta och prova nya angreppssätt. Vi värdesätter också att du är stresstålig och flexibel och tillämpar ett lösningsorienterat arbetssätt.
Ansökan
Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Per Nyberg på telefon +46 73 152 02 78 alternativt 010-332 29 20.