Om tjĂ€nsten Ăr du redo att bli en del av en snabbvĂ€xande aktör inom eMobility-sektorn? De söker nu en dansk- och norsktalande teknisk supportmedarbetare till sitt internationella supportteam. Du kommer att spela en nyckelroll i att stötta kunder och partners i Danmark, Norge och Sverige med tekniska frĂ„gor kring laddstationer för elbilar TjĂ€nsten Ă€r baserad pĂ„ huvudkontoret i Solna dĂ€r du blir en del av ett engagerat och lösningsorienterat team med hĂ„llbarhet i fokus.
Dina framtida arbetsuppgifter I rollen blir du första kontaktpunkt för anvÀndare, partners och installatörer, frÀmst i Danmark och Norge. Du arbetar serviceinriktat och tekniskt i ett brett spann av Àrenden via telefon, mejl och Àrendehanteringssystem (Zendesk)
Vi söker dig som Har ett serviceinriktat förhÄllningssÀtt, Àr kommunikativ och har ett intresse för teknik och hÄllbarhet.
Krav:
Du Àr en lagspelare som Àr strukturerad, lösningsorienterad och sjÀlvgÄende. Du gillar att hjÀlpa andra och Àr nyfiken pÄ ny teknik inom ett framtidsomrÄde.
Ăvrig information
Om kunden Kunden Àr ett svenskt teknikbolag som utvecklar smarta och hÄllbara laddlösningar för elbilar. Sedan starten 2012 har de vuxit till en viktig aktör inom eMobility i Europa. Med anvÀndarupplevelse och miljöansvar i fokus bidrar de aktivt till framtidens mobilitet.
Om Wrknest PÄ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pÄ att hela tiden vÄga se nya möjligheter och tÀnka nytt. NÀr vi startade var det för att utmana gamla sÀtt att rekrytera pÄ. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DÀrför gÀller det att kunna stÀlla om snabbt. Det hÀr gör att vi inte enbart tittar pÄ kandidatens CV vid en rekrytering. IstÀllet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PÄ sÄ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LÀs mer pÄ www.wrknest.se.