Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Kundserviceagent med inriktning mot Print och IT
Team8
Nacka Heltid
Skicka ansökan 49 dagar kvar
Supporttekniker Kundtjänstmedarbetare
49 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi befinner oss just nu i en expansiv tillväxtfas och här får du möjlighet att långsiktigt utvecklas i ett bolag som satsar på sina medarbetare. Till kundservice-teamet söker vi nu en person med ett stort intresse för print och IT som tycker om att ge bra service. Välkommen med din ansökan eftersom starten är omgående! 

Om oss

Vi erbjuder telefoni, print, IT och AV lösningar, tjänster och tillbehör till företag i Norden. Vi hjälper våra kunder att utifrån just deras unika behov finna rätt produkt eller tjänst som gör att tekniken fungerar effektivt och obehindrat, vi skapar helt enkelt en enklare arbetsdag för våra kunder. Här har du en fantastisk möjlighet till personlig utveckling och chansen att få arbeta med andra framgångsrika supporttekniker i ett marknadsledande bolag där vi också prioriterar att ha kul på jobbet. Vårt mål är att under 2027 bli 45 medarbetare och omsätta ca 180 miljoner genom att leverera kundunika och flexibla lösningar inom telefoni, print, IT och AV lösningar till franchiseföretagare, branschorganisationer och investmentbolag som värdesätter enkelhet, optimerad teknikanvändning och förstklassig kundservice. 

Våra kärnvärden och det vi identifierar oss som på Team8 är: 

  • Motiverade
  • Anpassningsbara
  • Teamplayers
  • Engagerade
  • Stolta

Du erbjuds

  • Ett arbetsklimat som präglas av laganda, hos en arbetsgivare där vi utvecklas tillsammans och tar hand om varandra.  
  • En vardag där dagen går fort, kantad av glädje och full fart framåt! 
  • En trevlig arbetsplats i ett ljust och helt nybyggt kontor med bra kommunikationer i Sickla.
  • Att vara en del i ett viktigt team av kompetenta medarbetare i vår strävan att bygga en förstklassig kundservice mot några Sveriges ledande franchisekedjor.

Arbetsuppgifter

I rollen som Kundserviceagent arbetar du vardagar kl. 8-17 och teamets huvudsakliga uppgift är att hantera leveranser och ärenden enligt kundernas SLA:er. Du kommer exempelvis att: 

  • Hantera kundtjänstärenden via mail, ärendehantering (Zendesk) och telefon 
  • Ge grundläggande support inom print och IT, som felsökning av skrivare, klientdatorer och Microsoft 365 användarkonton. 
  • Hjälpa användare med enklare installationer och konfigurationer vid skrivardrivrutiner, kontoinställningar och programvaror. 
  • Vid behov eskalera mer komplexa ärenden till 2nd line eller specialistteam. 
  • Följa upp och säkerställa att ärenden löses i tid och med hög kundnöjdhet. 
  • Hjälpa kunder med orderläggning för teknikerärenden och printärenden. 
  • Bidra till dokumentation och förbättring av rutiner i supportteamet. 
  • Hjälpa till vid övrig teknisk kundsupport 

Vi söker dig som

Har ett stort intresse för teknisk problemlösning, som är serviceinriktad och identifierar sig med våra värdegrundsord. Vidare har du:

  • Minst 1 års erfarenhet inom kundservice med inriktning print, IT eller Telefoni
  • Goda kunskaper i både svenska och engelska i både tal och skrift

Ansökan

Vid frågor om denna tjänst är du välkommen att kontakta Ida Jonasson på 08-509 000 67

Din ansökan med CV och personligt brev vill vi ha så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart rätt kandidat har hittats.

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-09-02
Antal platser 1
Hemsida Länk