NilsonGroup AB är en av Skandinaviens ledande skokoncerner med E-handel och butiker i Sverige och Norge. Genom våra butikskoncept DinSko och Skopunkten kan vi erbjuda något som passar för alla. Ett oslagbart utbud med låga priser för hela familjen. Vill du jobba med mode och skor är NilsonGroup det självklara valet - vi gör det enkelt, kul och inspirerande att handla skor!
Vi söker en kundservicekoordinator till vårt team på huvudkontoret i Varberg! Som kundservicekoordinator är du företagets ansikte utåt mot våra kunder, butiker och besökare. Kundservice hjälper våra kunder och butiker under hela köpprocessen och ansvarar för att ge högklassig service för att skapa en positiv upplevelse och bygga goda kundrelationer.
Dina arbetsuppgifter
Du har ett övergripande ansvar att vara behjälplig våra kunder och butiker i våra olika kontaktkanaler. Du ansvarar för att hjälpa våra kunder med att lösa problem kopplat till deras köp och förebygga att de återkommer genom att identifiera mönster i olika ärenden.
Du bidrar även till att effektivisera funktionen och avdelningens drift samt arbetar kontinuerligt för att främja en god arbetsmiljö. Vidare verkar du för att företagets profil och kvalité upprätthålls samt säkerställa att rutiner, lagar, regler och förordningar följs och koordinerar dessa för berörda avdelningar. Du kommer rapportera till kundservicechefen.
Du kommer bland annat ha följande arbetsuppgifter:
Din profil
Dina personliga egenskaper
Du är en person som är bra på att skapa relationer och nätverk, såväl till personal som till kunder. Vidare kan du hantera krav och motgångar på ett professionellt sätt, du arbetar produktivt i en pressad miljö, levererar goda resultat och uppfyller våra kundförväntningar. Du är även bra på att skriva och rapportera, du skriver tydligt och korrekt och är engagerad och uttrycksfull i din skrift. Då vi arbetar i team är det viktigt att du har lätt för att samarbeta med andra kollegor, du är en lagspelare och arbetar för att uppnå gruppens gemensamma mål.
Information om tjänsten
Omfattning: 40 h/v. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med provanställning
Tillträde: 1/11 eller enligt överenskommelse
Kontakt: Vid frågor om tjänsten kontakta Kundservicechef Madeleine Palm, via mail: [email protected]
Sista ansökningsdag är 2025-09-28. Intervjuer hålls löpande under ansökningstiden varpå tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Observera att vi endast tar emot ansökningar via länk till vårt rekryteringssystem, ej via e-post.
Låter detta som en tjänst för dig?
Vi ser fram emot din ansökan!