Vill du arbeta i en affärsdriven roll där du får kombinera försäljning, projektledning och kundrelationer? Är du självgående, driven och redo att bli en nyckelspelare i ett växande företag? Bli en del av oss på Skyltstället!
Skyltstället är en ledande aktör i Sverige inom skyltar, profilering och synlighet för företag och organisationer. Vi är en rikstäckande franchisekedja med lokala kontor från söder till norr. Som helhetsleverantör inom varumärkesprofilering erbjuder vi allt från skyltar för inom- och utomhusmiljö till profilprodukter och reklamlösningar.
Vi växer kraftigt och söker nu en Key Account Manager som vill vara med och utveckla vår affär tillsammans med våra franchisetagare.
Om rollen
Som Key Account Manager på Skyltstället ansvarar du för hela säljprocessen – från första kundkontakt till färdig installation. Du arbetar proaktivt med att identifiera och skapa nya affärsmöjligheter och att utveckla kundrelationer på lång sikt. Som KAM agerar du rådgivare och strategisk partner till dina kunder. Du är helhetsansvarig för dina kunder och projekt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Vi söker dig som har:
Vi tror att du är:
Skyltstället erbjuder dig en fri och en omväxlande roll i ett företag som har tydliga tydliga värderingar:
Titta gärna in på www.skyltstallet.se och våra sociala medier: LinkedIn, Instagram och Facebook.
Övrigt:
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning med start snarast eller enligt överenskommelse. Tjänsten utgår från huvudkontoret i Linköping, men ditt arbetsfält är hela Sverige. Resor ingår i tjänsten.
Kontakt och ansökan:
I denna rekrytering samarbetar vi med Partnerverket Sverige AB. Har
du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till, Sofie Sjöqvist,
Din ansökan med personligt brev samt CV skickar du till [email protected] Märk ansökan: Skyltstället.
Blir en nyckelspelare i vår tillväxtresa - Tillsammans får vi Sverige att synas!
Vi ser fram emot att höra från dig.