Arbetet präglas av samarbete och dialog inom och utanför det egna teamet. Korta feedbackloopar och tät dialog med Kunden och dess verksamhet bidrar till att Leverantören är delaktig i hela utvecklingsprocessen.
I arkiv teamet arbetar Leverantören dagligen med:
För att lyckas långsiktigt handlar en viktig del av utvecklingsarbetet om att bygga för kvalitet och automatisering, där stort fokus ligger på agilt arbetssätt. I uppdraget ingår att Leverantören ska dokumentera för Kundens räkning och kompetensöverföra till relevant personal hos Kunden
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Övriga arbetsuppgifter
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.