Är du i början av din karriär och letar efter en plats där du får växa, lära dig massor och verkligen göra skillnad från dag ett? Vi söker dig som har ett stort intresse för digitalisering, IT och vill jobba nära kunder.
Zymego Upp till 15 % av alla vårdbesök står tomma pga. sena återbud. Samtidigt växer vårdköerna, och den administrativa bördan för vårdpersonalen ökar.
Vi har utvecklat en lösning som fyller sena återbud automatiskt. Med vår lösning kan patienter få en tidigare tid och själva hantera sina bokningar, vilket innebär färre tomma tider, avlastning för vårdpersonalen och kortare väntetider för patienterna. Hittills har vi kortat väntetider för patienter med 1700 år.
Zymego är en snabbt växande startup som backas av riskkapitalbolagen Industrifonden, Spintop och Icebreaker VC Ditt uppdrag hos oss Nu söker vi en Junior Customer Support & QA specialist – en nyckelperson i teamet som kommer att stötta kunder i att få ut maximalt av Zymego och samtidigt jobba med regelbunden testning och quality assurance. Genom närheten till kunder och patienter kommer du att vara i kontakt med de som använder Zymego i sin vardag, samtidigt som du är med och säkerställer att produkten fungerar felfritt och når upp till våra krav. Det ger en helt unik möjlighet att lära sig hur digitalisering och innovation går till i praktiken i en startup. Dina huvudsakliga ansvarsområden:
Om du har utbildning eller erfarenhet av automatisk testning och kan Javascript eller Typescript kommer du självklart få möjlighet att bygga automatiska tester i din roll. Det är dock inget krav för tjänsten.
Vem vi söker
Du brinner för innovation, digitalisering och att utforska nya verktyg. Samtidigt är du serviceinriktad och vill jobba nära kunder.
Kvalifikationer
Meriterande
Personliga egenskaper:
Vad vi erbjuder
Vi ser fram emot din ansökan!