Arbetsbeskrivning
Är du löneadministratör eller lönespecialist och är på jakt efter nya utmaningar? Vi söker just nu efter löneadministratörer till framtida behov i Göteborg!
Som lönespecialist arbetar du med hela lönekedjan, samt med lönesupport både internt och externt. Som person ser vi att du är noggrann och strukturerad, tar initiativ och har god förmåga att både arbeta självständigt och i grupp. Då arbetet även kan innebära support till organisationer i lönefrågor ser vi även att du är serviceinriktad och flexibel.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter som löneadministratör är:
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Intervjuer sker löpande. Uppdragslängd, samt omfattning av arbetstid kan variera beroende på kundens behov. Så ifall du är intresserad av att vara en del av vårt nätverk, sök redan idag!
Ansvarsområden
Kvalifikationer
Erfarenhet
LöneadministrationOm företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.