Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad, engagerad och flexibel och brinner för att skapa en förstklassig upplevelse för våra gäster?
Vi söker Extrapersonal till vår reception på First Hotel Planetstaden.
Arbetsuppgifter:
- Ta emot och checka in/ut gäster
- Hantera bokningar och betalningar
- Svara på telefonsamtal och e-post
- Ge gäster information om hotellet, service och närområdet
- Säkerställa ett professionellt och välkomnande bemötande i alla gästkontakter
Vi söker dig som:
- Har mycket god servicekänsla och ett trevligt, professionellt bemötande
- Är strukturerad, noggrann och ansvarsfull
- Är flexibel och kan arbeta extra vid behov
- Behärskar svenska och engelska obehindrat (ytterligare språk är meriterande)
- Har datavana och lätt för att sätta dig in i bokningssystem
Vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö där gästen alltid står i fokus och där du blir en viktig del av vårt team.
Tjänsten passar dig som vill arbeta extra vid sidan av studier eller annan sysselsättning