Som teamledare blir du operativt ansvarig för det dagliga arbetet i kundservice, med stöd av Servicechef. Här får du både arbeta nära kunderna själv och leda teamet framåt. Rollen innebär en bred kontakt med såväl våra kunder som med interna funktioner som säljare, tekniker, logistik samt vårt moderbolag i Tyskland.
Vi söker dig som har flera års erfarenhet inom kundservice och är van vid att arbeta i team där du leder och fördelar arbetet. Du har tidigare erfarenhet som teamledare eller chef och en god förståelse för hela flödet från offert till faktura.
Vi tror att du är en person som trivs i mötet med människor. Du är utåtriktad, social och lyhörd för kundens behov, men också strukturerad och snabb i tanke och handling. Du gillar att ta initiativ, har lätt att lära dig nya arbetssätt och är nyfiken på hela processen, från fabrik till kund. Att arbeta i ett öppet kontorslandskap och samarbeta tätt med kollegor känns naturligt för dig.
Hos Phoenix Contact blir du en del av en arbetsplats där trivsel och omtanke genomsyrar allt vi gör.
Trots att vi är ett globalt företag har vi behållit den familjära känslan med trygghet, närhet och högt i tak.
Här får du utvecklande arbetsuppgifter, stöttande kollegor och en kultur där vi satsar långsiktigt både på verksamheten och på våra medarbetare.
Våra ljusa, moderna lokaler i Huddinge ligger dessutom nära pendeltåget, smidigt för dig som pendlar.
Känner du igen dig i beskrivningen och vill vara med och leda vårt kundserviceteam in i framtiden? Ansök redan idag!
I rekryteringen samarbetar Phoenix Contact med Prowork kompetens.
Har du frågor om tjänsten eller vill presentera dig själv i samband med din ansökan, kontakta ansvarig rekryterare, Jerry Stenberg på [email protected]
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.
Detta är en rekrytering och du blir direkt anställd hos Phoenix Contact AB.
Välkommen med din ansökan till Phoenix Contact!