Om tjänsten
Vi söker nu en strukturerad och engagerad orderadministratör till ett spännande uppdrag hos ett väletablerat bolag med kontor i Kista. Uppdraget är på heltid med start omgående och pågår till sista augusti 2025, med god möjlighet till förlängning.
I den här rollen ansvarar du för att hantera inkommande orderförfrågningar och säkerställa en hög servicenivå gentemot både kunder och interna avdelningar. Du behöver ha tidigare erfarenhet av att arbeta i system och vara en person som är självgående, driver arbetet framåt och snabbt sätter dig in i nya rutiner.
Arbetsuppgifter:
Vi söker dig som:
Tillträde och omfattning Detta är ett konsultuppdrag vilket betyder att du blir anställd av Hero för uppdraget, initialt sex månader med god chans för överrekrytering till kunden. Start för uppdraget är omgående. Du arbetar heltid under kontorstid, måndag till fredag.
För frågor om tjänsten och processen vänligen kontakta Klara Andersson på [email protected]
Vi ser fram emot att höra från dig!
Att vara konsult hos Hero – mer än bara ett uppdrag
Hos Hero är du aldrig "bara en konsult". Du är en viktig del av vårt team – någon vi litar på, satsar på och bygger långsiktiga relationer med. Vi tror på nära dialog, schyssta villkor och utveckling som känns på riktigt.
När du arbetar med oss får du trygghet, frihet och tillgång till några av de mest spännande uppdragen i Stockholmsområdet. Men lika viktigt: du får en partner som ser dig, följer upp, firar framgångar och står bakom dig hela vägen.
Vi lägger stor vikt vid att matcha rätt person till rätt uppdrag – inte bara utifrån kompetens, utan också värderingar, drivkrafter och personlighet. För när det klickar, då händer det magiska.
Välkommen till Hero!