ARBETSUPPGIFTER
Som operativ inköpare har du en central roll i att säkerställa att produktionen får rätt material, komponenter och tjänster i rätt tid, med rätt kvalitet och till rätt kostnad.
Rollen innebär även ett nära samarbete med logistikavdelningen för att skapa effektiva leveransflöden och en stabil försörjningskedja.
Du blir en viktig kontaktpunkt både internt och externt och bidrar aktivt till förbättringar inom inköps- och logistikprocesserna. Exempel på arbetsuppgifter:
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är strukturerad, lösningsorienterad och har ett genuint intresse för inköp och logistik.
För att lyckas i rollen krävs att du kan arbeta proaktivt, hantera flera parallella flöden och samtidigt hålla en hög servicenivå mot både interna och externa intressenter.
Du trivs i en dynamisk och produktionsnära miljö där du bidrar till helheten inom supply chain. Vi ser gärna att du har:
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Operativ inköpare är en direktrekrytering där du blir anställd av Albin Components.
I denna rekrytering samarbetar vi med Eterni Sweden och alla eventuella frågor hänvisar vi till Eterni Sweden.
ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se.
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!