Din nya roll
Som Supporttekniker blir du en del av vår kunds team som arbetar nära deras användare för att säkerställa hög tillgänglighet och kvalitet i våra IT-tjänster.
Du kommer att:
- Hjälpa kunder med frågor, problem och felsökning via telefon, fjärrstyrning och på plats gällande PC, skrivare och tillbehör. - Installera och avinstallera program på både nya och befintliga IT-arbetsplatser. - Dokumentera och registrera kundärenden i vårt ärendehanteringssystem enligt gällande SLA. - Samarbeta med övriga supporttekniker och enheter. - Alltid ha fokus på att skapa nöjda och lojala kunder.
För att lyckas i rollen ser vi att du är självgående och trivs med att ta ansvar. Du har en god kommunikativ förmåga och en social framtoning, samtidigt som du är analytisk och lösningsorienterad. Du är driven, flexibel och har en naturlig vilja att hjälpa andra.
Välkommen med din ansökanAnställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning som konsult via JobBusters.
Arbetsmodell: på plats hos kund
Lön: Enligt överenskommelse Start: 2025-09-29 Slut: 2026-05-29, med möjlighet till förlängning till 2026-12-31 Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer
Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.