Arbetsbeskrivning
Jurek söker administratör för ett uppdrag ute hos vår kund Stockholms stad på Stadsbyggnadskontoret. Är du tillgänglig att starta uppdraget i början av september? Är du även en person med en stark administrativ förmåga och är samarbetsvillig?
Arbetsuppgifter
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Leverantörsfakturor i stadens inköpssystem Agresso, vilket innefattar att kontrollera att fakturan överensstämmer med beslut och administrera i ärendehanteringssystem
• Administrera ärenden inom bostadsanpassningsbidrag
• Hantera enhetens utgående posthantering – dvs skriva ut, kuvertera och posta på kontoret
• Hantera enhetens inkommande post – hämta från registraturen och fördela till berörd handläggare för vidare åtgärd.
• Tillgodose att informationsmaterial alltid finns uppkopierat och tillgängligt
Vem är du?
För att vara kvalificerad för detta konsultuppdrag uppfyller du följande:
• Relevant avklarad gymnasieutbildning
• Arbetslivserfarenhet relevant för rollen
• Goda kunskaper i MS Office
• Allmän systemvana
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag som administrativ konsult. Tjänstens omfattning är 100%. Uppdraget startar i september och förväntas pågå tom. 2025-12-31. Viss möjlighet till distansarbete är aktuellt enligt ök med verksamheten.
Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Kajsa Lidén,
[email protected]. Urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Om Jurek
Jurek Recruitment & Consulting är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.