Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Receptionist/ kontorsansvarig
Skicka ansökan 30 dagar kvar
Front Desk Receptionist Administratör Kontorsansvarig
30 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Anticimex Global AB söker med start 1 november Frontdesk/Kontorsansvarig till vårt huvudkontor i Vasastaden. Detta är ett föräldraledighetsvikariat (80%) där du kommer att vara en central del i vår organisation och bidra till en effektiv och trivsam arbetsmiljö. Här får du möjlighet att arbeta i en internationell miljö och med ett team som värdesätter service, ordning och gott samarbete.

Om rollen

Som Frontdesk/Kontorsansvarig är du vårt ansikte utåt och ser till att kontoret fungerar smidigt och effektivt. Du ansvarar för receptionen, välkomnar våra gäster och ser till att alla administrativa flöden fungerar. Du kommer också att ha en viktig roll i att hålla ordning på mötesrum, kontorsmaterial och samordna diverse kontorsuppgifter.

Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:

  • Ta emot och välkomna besökare på ett professionellt sätt
  • Samordna kontorsservice, inklusive posthantering, budtjänster och leveranser
  • Beställa och hålla koll på kontorsmaterial och förbrukningsvaror
  • Administrera och koordinera mötesbokningar
  • Ansvara för att kontorets gemensamma utrymmen hålls i ordning
  • Arrangera interna event och trivselaktiviteter för medarbetarna
  • Vara kontaktperson gentemot leverantörer och andra externa parter

Vem är du?

Vi söker dig som har ett starkt servicefokus och ett naturligt intresse för att hjälpa andra. Du är en problemlösare som har förmågan att hålla många bollar i luften. Du är också självgående och ansvarsfull, samtidigt som du har en god förmåga att samarbeta med olika avdelningar och externa parter.

Vi ser gärna att du har:

  • Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (receptionist, kontorsansvarig, administratör, etc.)
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
  • Goda kunskaper i Microsoft Office och andra vanliga administrativa verktyg
  • Ett strukturerat arbetssätt och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt
  • Ett vänligt och professionellt bemötande

Vi erbjuder:

En varierad arbetsdag i en internationell miljö på ett ledande företag inom skadeförebyggande tjänster. Du blir en del av ett engagerat och stöttande team där vi arbetar tillsammans för att skapa en positiv och effektiv arbetsplats.

Ansökan

Skicka din ansökan med CV och ett personligt brev senast 17 september 2025. Urval sker löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-08-18
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens e-post

Skicka ansökan

Liknande jobb

Tekniker Energikonsult Administratör Driftoperatör Energitekniker Grafisk designer Grafisk formgivare Energi- och klimatrådgivare
6 aug