Arbetsbeskrivning
Vi söker en driven och erfaren interim Key Account Manager som kan stärka vår kunds team under en period. Du kommer ta dig an en nyckelposition, du kommer snabbt utveckla och förvalta relationerna med kundens viktigaste kunder inom den svenska dagligvaruhandeln. Du kommer att arbeta i en dynamisk och entreprenöriell miljö där dina insatser har stor direkt påverkan på tillväxt. Uppdraget startar så snart som möjligt, och pågår i ca 5 månader med eventuell förlängning.
Arbetsgivare: Randstad AB
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Dina ansvarsområden
Kvalifikationer
Vi söker
Vi letar efter dig som är en självgående, proaktiv och lösningsorienterad person. Du stimuleras av utmanande mål och har en stark kommunikativ förmåga. Det viktigaste är att du har erfarenhet och arbetet som KAM tidigare, då du ska klara av en kort uppstartssträcka och göra en snabb insats direkt för att avlasta teamet.
Kvalifikationer och erfarenheter
Övriga krav: Flytande i svenska och engelska och goda kunskaper i Microsoft Office (Excel & PowerPoint)
Meriterande:
Erfarenhet av att arbeta med drycker och relevant akademisk bakgrund.
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.