Är du noggrann, ansvarstagande och trivs i en praktisk roll där du får vara en viktig del av ett större sammanhang? Vill du jobba med materialhantering i en högteknologisk miljö där det som produceras kan göra skillnad på riktigt? Då kan du vara den vi söker!
Om tjänsten
Vi söker nu en lagerassistent till siten i Sundbyberg. Uppdraget är ett heltidskonsultuppdrag med start omgående, och sträcker sig inledningsvis till årsskiftet – med möjlighet till förlängning.
I rollen kommer du att stötta produktionen med:
* Inleverans av material, inklusive hantering av kylvaror
* Uppackning och kontroll av leveranser
* Internlogistik till och från produktionen
* Inventering
* Visst administrativt arbete i digitala system
* Stöd vid flytt av material mellan olika produktionssiter
* Du blir en viktig del av det dagliga flödet – ”händer och fötter” som hjälper till att hålla produktionen rullande.
Omfattning: Heltid, vardagar 08:00–17:00.
Bakgrundskontroll genomförs innan anställning.
Vem är du?
Vi söker dig som:
* Har erfarenhet av lagerarbete och/eller produktion
* Har god förståelse för lagerhantering i koppling till affärs- och kvalitetssystem
* Är självgående, strukturerad och tar ansvar
* Kommunicerar obehindrat på engelska (svenska är meriterande)
* Har ett noggrant arbetssätt – materialen är kostsamma och produktionen kräver hög renlighet
Meriterande:
* Erfarenhet från biotech-, medicin- eller produktionsmiljö
* Körkort
Du behöver inte ha truckkort, då det inte förekommer truckkörning i rollen.
Om verksamheten
BioLamina är ett svenskt bioteknikbolag med huvudkontor i Sundbyberg, i den anrika Chokladfabriken. Företaget utvecklar och tillverkar cellkulturprodukter – framför allt lamininer – som används globalt inom stamcellsforskning och cellterapi. Deras produkter är avgörande för att skapa stabila och fysiologiskt relevanta miljöer för cellodling.
BioLamina är i stark tillväxt och har idag verksamhet i Sundbyberg, Flemingsberg och Hagastaden. Denna tjänst är placerad i Sundbyberg.
Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.