Om jobbet
Är du TF Avarda Groups nya Customer Service Advisor?
TF Avarda Group är en börsnoterad digital bank som erbjuder finansiella tjänster till privatpersoner och e-handelsaktörer på elva europeiska marknader. Genom en skalbar och egenutvecklad IT-plattform med hög grad av automatisering, levererar banken effektiva och flexibla lösningar inom konsumentkrediter, kreditkort och digitala betallösningar – under partnernas egna varumärken. Banken är noterad på Nasdaq Stockholm och har under de senaste åren vuxit snabbt genom både organisk tillväxt och geografisk expansion. Med starkt fokus på kontroll, lönsamhet och låga kreditrisker har TF Bank skapat en verksamhet som kombinerar innovation med finansiell stabilitet.
TF Avarda Group växer snabbt i Norden och söker nu lösningsorienterade och serviceinriktade medarbetare för att stärka vårt Customer Service Team. Vi söker dig som behärskar finska, norska eller svenska och är intresserad av heltid, deltid eller tidsbestämd anställning.
Varför TF Avarda Group?
På TF Avarda Group erbjuder vi en unik möjlighet att arbeta i ett företag i stark tillväxt, där du blir en viktig del av vår resa mot att leverera "Best In Class"-kundupplevelser. Vårt kontor i ljusa och moderna lokaler i centrala Borås erbjuder en inspirerande arbetsmiljö med närhet till andra avdelningar, vilket ger dig en djupare förståelse för e-handel och hur en verksamhet fungerar som helhet.
För rätt kandidat finns goda möjligheter till både utveckling och inflytande i rollen, samt att arbeta brett inom Customer Operations.
Vad innebär rollen?
Som Customer Service Advisor kommer du att:
Vem söker vi?
Vi söker dig som är:
Övriga kvalifikationer:
Vad erbjuder vi?
Ansök
Låter det som något för dig?
Ansök redan idag och bli en del av TF Avarda Groups framgångssaga!