ARBETSUPPGIFTER
Vi söker en innesäljare/ordermottagare som vill vara en del av vår kunds sälj- och kundsupportfunktion.
Du kommer att vara kundens första kontakt och kan komma att arbeta med att ta emot och registrera kundordrar, följa upp leveranser och kundärenden, stötta säljavdelningen med administrativa uppgifter samt bidra till förbättring av interna rutiner och kundprocesser.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet från en liknande roll inom innesälj, orderhantering eller kundsupport. För att trivas i rollen tror vi att du är en serviceinriktad person som uppskattar att ha många kontaktytor. Du är en lagspelare som är ansvarstagande, noggrann och lösningsorienterad. Vidare tror vi att du har:
· God administrativ förmåga och datorvana
· Meriterande om du har erfarenhet av affärssystem, gärna SAP
· Behärskar svenska och engelska, i både tal och skrift
OM TJÄNSTEN
Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående.
Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund.
ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se.
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Observera att vi med denna annons söker medarbetare i proaktivt syfte och att du endast kommer få återkoppling om det blir aktuellt med en rekryteringsprocess.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!