SHIFT Electric Mobility är ett företag som brinner för att möjliggöra övergången till elektriska transporter. De erbjuder sina kunder trygghet och driftsäkerhet oavsett tid, väder eller utmaning. Med ett välutvecklat servicenätverk och hög teknisk kompetens hjälper de kunder över hela Norden med service, reservdelar och teknisk support för tunga elfordon.
Som servicetekniker hos SHIFT Electric Mobility blir du en nyckelperson i arbetet med att serva, felsöka, reparera och förbättra tunga elfordon. Du utgår från din hemadress och tar dig ut till kunder inom Blekinge – med möjlighet till vissa resor utanför området. Arbetsdagarna är varierande, och innehåller bland annat:
Felsökning och reparation av tunga elfordon (mekanik och elektronik)
Utförande av servicekampanjer
Leveransinspektioner av nya fordon
Reparation och byte av reservdelar
Rapportering och administration
Löpande kundkontakt och uppföljning
I rollen arbetar du självständigt, men har alltid stöd av kollegor när det behövs.
Du är kundens främsta kontaktperson och säkerställer att de får en förstklassig serviceupplevelse.
Omfattning: Heltid, tillsvidare (6 månaders provanställning)
Arbetstid: Dagtid, kvälls- eller nattarbete kan förekomma
Placeringsort: Utgångspunkt i Blekinge med omnejd. Resor utanför regionen förekommer.
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Sanna Ingvarsson på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.