Är du en lösningsfokuserad fastighetstekniker som brinner för både teknik och att bygga relationer? Då kan du vara den vi söker! Skellefteå Hotell och Konferens AB letar efter en engagerad kollega till våra två hotell, Comfort Hotel Skellefteå och Best Western Malmia Hotel.
Vi strävar efter att det ska vara enkelt och tryggt att arbeta och bo på våra hotell. Därför behöver vi dig som har en genuin vilja att förenkla och säkra vardagen för våra gäster och kollegor. Hos oss möts du av en hjälpsam miljö med engagerade och ansvarstagande kollegor. Arbetet som fastighetstekniker är omväxlande och fokuserar på både förebyggande och löpande underhåll.
Om Skellefteå Hotell och Konferens AB
Vi är ett bolag med två hotell, anslutna till Strawberry och Best Western, som ägs av Familjen Holmqvist i Umeå. I vår koncern ingår totalt fyra hotell, där de övriga finns i Umeå och Luleå. Vi värdesätter ständig utveckling och effektivisering, vilket är centralt för vårt hållbarhetsarbete – båda våra hotellanläggningar är miljöcertifierade. Hos oss har du goda möjligheter till personlig utveckling om du är driven och engagerad.
Din roll som fastighetstekniker
Som fastighetstekniker har du en nyckelroll för både gäster och medarbetare. Du är hotellets ansikte utåt och finns där när du behövs. Du ansvarar för att hantera felanmälningar, beställningar, besiktningar, skötsel och ronderingar. Ditt arbete planeras i nära samarbete med hotellchef, ägare och övriga kollegor.
En typisk vecka innebär att du hanterar felanmälningar i vårt digitala system och har kontakt med hyresgäster både på plats och via telefon. Du kommer också att rondera våra fastighetsområden för att säkerställa att allt är helt, rent och tryggt. Dessutom genomför du besiktningar och utför allmänt underhåll. Vid behov beställer du in entreprenörer och följer upp deras arbete. En viktig del av rollen är även att arbeta med energieffektivisering och översyn av tekniska system.
Vem är du?
Vi söker dig som älskar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och alltid möter andra med ett professionellt kundbemötande. Du drivs av att skapa trivsel och förtroende, är initiativtagande och lösningsorienterad, samt har förmågan att planera och strukturera din vardag effektivt.
För att lyckas i rollen ser vi att du har:
Det är ett stort plus om du har:
Låter det här som din nästa utmaning? Vi ser fram emot att höra från dig!