Om TimeWave & Avista Time
TimeWave och Avista Time är två ledande affärssystem inom hemservice och lokalvård.
Tillsammans hjälper vi hundratals företag att förenkla sin vardag genom smidigare planering, tidrapportering, fakturering och personalhantering. Våra webbaserade system används dagligen av tusentals användare i hela Sverige.
Vi är ett team på ca 20 personer som sitter i Stockholm, Göteborg och Söderhamn. Från och med oktober sitter vi i gemensamma lokaler tillsammans med våra systerbolag i Marathon Software – vilket ger en inspirerande arbetsmiljö där det händer mycket.
Om rollen – Mötesbokare / SDR
Som mötesbokare är din uppgift att ta första kontakten med företag inom hemservice och lokalvård – via telefon, e-post och digitala kanaler – för att boka in möten åt våra säljare på TimeWave och Avista Time.
Du jobbar tätt tillsammans med våra säljare och har en nyckelroll i vårt tillväxtarbete. Vi söker dig som tycker om att prata med nya människor, är målinriktad och vill vara en del av ett växande bolag med ett starkt erbjudande.
Du kommer att:
Vem är du?
Vi söker dig som är social, driven och gillar att ta kontakt med nya människor. Du behöver inte ha lång erfarenhet – det viktigaste är att du har rätt inställning, är nyfiken och vill utvecklas inom försäljning.
Vi tror att du:
Tidigare erfarenhet av kundservice, försäljning eller mötesbokning är meriterande – men inget krav.
Omfattning och lön
Om Marathon Software
TimeWave och Avista Time ägs av Marathon Software, som bygger långsiktigt värde i nischade mjukvarubolag. Hos oss får du en trygg arbetsgivare med ett stort nätverk – men samtidigt jobba nära produkten, kunderna och teamet i ett mindre, agilt bolag.
Låter det som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Vi ser fram emot att höra från dig! 🌟