Till fullservicebyrån Hummelkläppen i Stockholm söker vi nu en Revisor / Revisorsassistent som har ett stort intresse för yrket och en ambition att bli auktoriserad! Hos Hummelkläppen blir du en del av en engagerad och välkomnande arbetsmiljö där samarbete, utveckling och trivsel står i fokus!
Var? Villagatan 19, Stockholm. När? Enligt överenskommelse, med hänsyn till uppsägningstid Anställningsform? Direktanställning hos vår kund.
Om tjänsten Beroende på hur mycket erfarenhet du har sedan innan, kommer du som Revisor / Revisorsassistent kunna att ta ett större ansvar för kunduppdrag, planering och administration av revisioner och rådgivande projekt samt säkerställa att deadlines och kvalitetskrav uppfylls. Arbetet sker både självständigt och i nära samarbete med auktoriserade revisorer och andra medarbetare.
I rollen deltar du i alla faser av revisionsprocessen och kommer kunna ha en mer drivande roll i uppdragen, från planering och riskbedömning till genomförande och rapportering. Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Vi ser gärna att du har en vilja att ta steget mot att bli auktoriserad revisor. Du kommer att få hjälp med att skapa en tydlig utvecklingsplan för att successivt utvecklas och nå dina mål!
Vem söker vi? Vi söker en glad, lyhörd och prestigelös person som har lätt för att ta kontakt, trivs med människor och som gärna bidrar till en trivsam och energifylld arbetsmiljö. För att vara aktuell för tjänsten ser vi gärna att du även uppfyller följande:
Meriterande:
I denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och din inställning till yrket!
Mer om Hummelkläppen i Stockholm, och vad de erbjuder! Hummelkläppen är en fullservicebyrå och en arbetsplats med en stark gemenskap och en företagskultur som präglas av öppenhet, ärlighet och nyfikenhet. Här värdesätts medarbetarnas välmående och balans mellan arbete och privatliv. Du erbjuds möjlighet att påverka din karriärutveckling, både genom att utvecklas teoretiskt och praktiskt genom utbildning och en tydlig utvecklingsplan.
Låter det intressant? Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen Anna - [email protected].
Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.