Som operativ inköpare kommer du att ha en nyckelroll i inköpsflödt för ffa konsulttjänster.
Du ansvarar för orderläggning, fakturahantering och löpande administration – främst i SAP och Microsoft Office.
Du jobbar nära interna beställare och leverantörer, och är en del av ett engagerat team där samarbete och struktur är nyckeln till framgång.
Det är högt i tak, och du ges utrymme att vara med och utveckla både rutiner och processer.
För att trivas i rollen ser vi att du är lösningsfokuserad, noggrann och bra på att arbeta strukturerat – även när tempot är högt.
Du tycker om att arbeta tillsammans med andra och har lätt för att kommunicera och samordna.
Vi tror att du har:
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund i Örnsköldsvik. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!
Dina ansökningshandlingar bestående av CV och personligt brev skickar du in via onepartnergroup.se.
Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Observera att vi inte behandlar ansökningar inkomna via mail på grund av GDPR.
Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta VD 0660-689 604, [email protected].
Drogtest samt säkerhetsintervju ingår i processen.
Efter att du ansökt till tjänsten kommer du få ett sms och e-post från vår AI-kollega Sara (avsändare OnePartnerGroup/OPG) med en länk för att besvara några urvalsfrågor för tjänsten.
Vi gillar nämligen att testa nya saker och det kommer du direkt att få ta del av genom första urvalet i processen.