Arbetsbeskrivning
Administrativ medarbetare.
På grund av sjukfrånvaro söker vårt växande åkeriföretag en administratör för en heltidsanställning i Göteborg.
Rollen innebär ett brett ansvarsområde med både personal- och fordonsadministration, samt att vara en nyckelperson i kontakten med partners och kunder.
Arbetsuppgifter innefattar:
- Administrativt ansvar för personal och fordonsflotta.
- Kund- och partnerservice via mejl och telefon.
- Hantering av dokumentation och fakturering.
- Löneadministration (erfarenhet av löneprogam är meriterande)
Vi söker dig som har
- Goda datorkunskaper.
(Särskilt Office-paketet och andra digitala verktyg)
- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
(Meriterande om man är "bilkunnig")
- Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift.
- Strukturerat och noggrann arbetssätt med förmåga att kunna prioritera effektivt.
- Lösningsorienterad och ansvarsfull inställning.
Vi erbjuder
- En varierande och självständig roll i ett dynamiskt företag.
- Möjlighet att vara en nyckelspelare i vår dagliga verksamhet
- Anställning enligt överenskommelse (tillträde och lön enligt överenskommelse)
Är du den vi söker?
Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande.