Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Receptionist till vår kund i centrala Göteborg
Skicka ansökan 30 dagar kvar
Receptionist
30 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker en engagerad och serviceinriktad receptionist till en av våra kunder i centrala Göteborg. I denna roll kommer du att vara en viktig del av ett framgångsrikt företag där du ansvarar för att skapa en trivsam och funktionell arbetsmiljö för både medarbetare och besökare. Om KFX HR-Partner KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Om tjänsten Som receptionist kommer du att vara ansiktet utåt för företaget och hantera allt från att ta emot besökare, besvara samtal och mail, posthantering, till att hålla ordning på kontorets gemensamma utrymmen och se till att det är en trivsam arbetsmiljö för alla. Arbetsuppgifter • Ta emot och välkomna besökare, samt hantera samtal och post. • Säkerställa att det finns frukt, kaffe och andra förnödenheter tillgängliga på kontoret. • Hålla ordning i kontorets gemensamma utrymmen såsom kök och konferensrum. • Boka mötesrum och assistera vid planering och förberedelser inför möten och interna evenemang. • Stödja medarbetare med enklare administrativa uppgifter och praktiska behov. • Förbereda och hjälpa till vid frukostar på kontoret • Förbereda inför konferenser Kvalifikationer I rollen är det viktigt att trivas med att ha många bollar i luften och kunna hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus. Du vågar ta ansvar, är inte rädd för att ta egna initiativ och har fokus på att lösa problem. Dessutom är du flexibel, anpassningsbar och trivs i en miljö där tempot och arbetsuppgifter varierar. Vi ser att du: • Är positiv, serviceinriktad och har en god känsla för ordning och struktur. • Har erfarenhet av en liknande tjänst eller annan serviceinriktad roll. • Är självgående, ansvarstagande och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. • Är flexibel och har en vilja att bidra till ett bra arbetsklimat. Övrigt Start: mitten av augusti. Arbetstid: måndag-fredag, dagtid. Anställningen är tillsvidare. Fast månadslön. Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Du kan komma att få genomföra olika personlighets- och kunskapstester i denna rekryteringsprocess. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Emma Schürer von Waldheim på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-07-16
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare