Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Administrativ kundsupport till logistikföretag
Skicka ansökan 16 dagar kvar
Kundtjänstmedarbetare Administrativ kundsupport
16 dagar kvar

Arbetsbeskrivning



OnePartnerGroup söker nu en administrativ kundsupport. Är du lösningsorienterad och brinner för att ge en god service, då kan detta vara tjänsten för dig. Tveka inte på att söka redan idag!



Vi söker för kommande konsultuppdrag dig som älskar att arbeta proaktivt och alltid vill hitta den bästa lösningen. Du kommer att får arbeta med ett härligt team som varje dag tillsammans jobbar för att leverera den bästa kundservicen.





Dina arbetsuppgifter:
  • Besvara mail och inkommande samtal från företagets kunder
  • Arbeta med administration och ärendehandläggning
  • Stötta den interna organisationen
  • Orderhantering
  • Fakturor
  • Fullmakter
  • Adressändringar



Det är av största vikt att varje dag kunna hantera ärenden med en professionell och lugn inställning gentemot kunder.



Din profil

För att vara framgångsrik i rollen som kundtjänstmedarbetare tror vi att du har en god servicekänsla, är noggrann och lyhörd för kundens behov. Vi ser det som meriterande med tidigare erfarenhet av kundtjänst eller administrativt arbete inom logistik. Du har lätt för att sätta dig in i olika ärende och gillar att lösa problem. I perioder kan det vara mycket att göra så därför ser vi att du är stresstålig.

Vi ser gärna att du har arbetat med någon form av service tidigare och har en god känsla för vad kundservice innebär. Vidare har du goda datakunskaper och sätter dig enkelt in i olika datasystem.

Krav: du behöver kunna prata och skriva obehindrat på svenska.




Övrigt

Omfattning: Heltid

Arbetstid: Dagtid måndag - fredag.

Start: Augusti/september

Du kommer bli anställd hos oss på OnePartnerGroup och uthyrd till vår kund i Hisings Backa.



När du blir en av oss

Denna tjänst innebär att du initialt kommer att bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och om allt går som planerat så kommer din anställning efter några månader fortsätta hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!





Vad händer när du har sökt tjänsten?

För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Rebecka Svensson på rebecka.svensson@onepartnergroup. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.


Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-07-15
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Kundtjänstmedarbetare Backoffice medarbetare
9 juli
Administratör Kundadministratör
Koordinator Administratör Kontorsansvarig Orderkoordinator Orderadministratör Administrativ koordinator
2 juli