Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Receptionist till kontors-och konferensanläggning i Hagastaden
Skicka ansökan 47 dagar kvar
Receptionist Service Manager
47 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten I Hagastaden har kontors- och konferenscentret Life City tagit plats sedan slutet på 2021. Life City är en attraktiv mötesplats som har blivit det självklara valet för yrkesverksamma inom olika branscher i området - Life City anordnar konferenser, evenemang och tillhandahåller även receptionstjänster för företagen i huset. Vi söker nu vår nästa stjärna som blir en del av ett fantastiskt serviceteam i rollen som receptionist och skapar välkomstupplevelser utöver det vanliga! Du är anställd som Service Manager på Middlepoint och arbetar i Life Citys fina lokaler, tillsammans med ett glatt team med olika ansvarsområden.

I din roll ingår bland annat:

  • Ta emot besökare, konferensgäster och medarbetare
  • Ta emot bokningar och förfrågningar via telefon och mail
  • Hantera post och bud
  • Göra och följa upp felanmälningar
  • Kontakt med leverantörer och samarbetspartners
  • Hålla rutinmallar och dokument uppdaterade
  • Stötta vid konferenser och möten
  • Övrig relaterade uppgifter i reception och konferens

Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med andra människor och kommer vara en viktig del av en förstklassig serviceupplevelse. Du är prestigelös och älskar att arbeta högt och lågt. För att passa i rollen tror vi att du är en person som alltid sätter kunden först samt är välkomnande och positiv. Du är strukturerad och social, är initiativtagande samt en sann Teamplayer. Att tänka både servicefokuserat och affärsmässigt är en självklarhet för dig och en förutsättning för att göra succé i denna roll.

Krav:

  • Har erfarenhet av servicejobb sedan tidigare
  • God erfarenhet av Office-paketet
  • Gymnasieexamen
  • Flytande svenska och mycket god engelska

Om anställningen Anställningen är en visstidsanställning fram till 30/12 2025 med chans till förlängning. Tjänsten är på heltid och arbetstider är måndag till fredag kontorstider men anpassas efter verksamheten. Tillträde för tjänsten är omgående.

Vi tar bakgrundskontroller som en del i rekryteringsprocessen inför en eventuell anställning.

Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-07-15
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 3 - 6 Månader
Hemsida Länk