Teknisk verkstadssupport till AD Sverige
Vill du bli en del av ett kun(d)skapsföretag med fullt fokus på framtiden som jobbar med premiumprodukter med stark närvaro på den svenska marknaden? Nu söker vi en ny kollega till verkstadssupport som vill vara med på vår resa – som brinner för teknik, problemlösning och att stötta andra.
Om oss:
AD Sverige AB är en svensk automotivekedja med ett 70-tal AD-Butiker och cirka 260 AD-Bilverkstäder över hela Sverige. Tillsammans erbjuder vi service, reparationer, reservdelar och tillbehör till bilen av premiumkvalitet. AD arbetar för att alltid vara i framkant och vi presenterar många möjligheter för våra medarbetare att vara en del utav teknikutvecklingen Hos oss är kunden i centrum och vi ”älskar varje mil” av resan oavsett vart det bär av. Vi har höga ambitioner, att tillsammans med hela kedjan, utvecklas varje dag till att vara ett kun(d)skapsföretag i världsklass.
Om tjänsten:
Som teknisk verkstadssupport är du en nyckelperson på supportkontoret. Din goda förståelse för en bilverkstads vardag, gör att du med din djupa tekniska kompetens, kan möta deras behov på riktigt. Tjänsten är till största del ute hos våra kunder runt om i landet. Det nära samarbete vi har med våra premium leverantörer på marknaden innebär att du i rollen som teknisk verkstadssupport har tillgång till massor av kunskap och kompetens samt att utveckla din egen.
Du kommer bland annat att:
Vi utgår från Jönköping, vilket är en fördel om du bor i närheten, men det är inget krav.
Vem är du?
För att trivas i rollen har du erfarenhet av det arbete och de processer som är en del av vardagen på en bilverkstad. Vi värdesätter även erfarenhet av kundservice. Du behärskar svenska i tal och skrift. Du är lösningsorienterad, strukturerad och kommunikativ med ett affärsmässigt fokus. Du har en naturlig förmåga att vägleda, inspirera och skapa förtroende. Med ett nyfiket driv och en vilja att ständigt lära nytt, håller du dig uppdaterad och relevant i en bransch i ständig förändring. Du tvekar inte att ta det där extra steget för att stötta våra kunder och samarbetspartners. Service med omtanke genomsyrar allt du gör, oavsett om det gäller ett tekniskt problem, ett samtal eller ett kundbesök.
För att lyckas i rollen tror vi att du:
Övrigt:
Vill du vara med och stärka supportkontoret med teknisk kompetens och service i toppklass? Välkommen med din ansökan.
Kontakt:
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected]
Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt, urval sker löpande. Senast den 15 augusti 2025