HUR ÄR DET ATT JOBBA HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM?
Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet.
Sälj & Winback – Hjälp oss vinna tillbaka våra kunder!
Svenska Alarm växer – och nu söker vi dig som är grym på att övertyga.
Du gillar att ta samtal där andra tvekar. Du vet att varje "nej" bara är ett steg närmare ett "ja". Nu har du chansen att bli en nyckelspelare i vårt säljdrivna winback-team.
Rollen – det här kommer du att göra
Du kommer att arbeta med kunder som är på väg att avsluta sina abonnemang – ditt jobb är att förstå deras situation, lyfta fram värdet vi skapar och vända uppsägningar till förnyade relationer. Det handlar om smart kommunikation, affärsmässigt tänk och fingertoppskänsla.
Det här är försäljning med mening – du hjälper människor att känna sig trygga i sitt hem.
Vi söker dig som:
• Har säljdriv, vinnarinstinkt och gillar att jobba mot tydliga mål
• Har erfarenhet av kunddialog – gärna inom sälj, retention eller support
• Är trygg i telefon och har lätt att skapa förtroende
• Trivs med att jobba självständigt men är också en lagspelare
Vill växa i ett bolag som satsar framåt
Vad du får hos oss:
En roll där du faktiskt gör skillnad – varje samtal räknas
Säljträning och coachning från erfarna kollegor
Arbetsplats i våra fräscha lokaler
Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/