Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Administratör till Center för LedarUtveckling
Skicka ansökan 31 dagar kvar
Administratör
31 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Intraservice levererar tjänster och digital infrastruktur som hjälper medarbetare och chefer i Göteborgs Stad att arbeta smart och effektivt. På så vis gör vi det enklare att arbeta i staden och skapar förutsättningar för en god service till göteborgarna. Vi har en central roll i stadens digitalisering och automatisering och våra kunder är Göteborgs alla förvaltningar och bolag. Vi är drygt 700 medarbetare som arbetar i centrala Göteborg. Hoppas du vill bli en av oss! Mer information: http://www.goteborg.se/intraservice ARBETSUPPGIFTER Center för LedarUtveckling (CLU) ingår i enheten för ledar- och medarbetarutveckling och arbetar att identifiera, rekrytera och utveckla chefer på alla nivåer. Vi genomför uppdrag för förvaltningar och bolag i Göteborgs Stad. Vårt främsta uppdrag är att genomföra rekryterings-bedömningar av chefer med hjälp av bedömningsmetoden Assessment Center. Nu behöver vi rekrytera en ny administratör. Som administratör kommer du att vara en viktig person i centret, du kommer att ha daglig kontakt med kunder, kandidater, externa bedömare, leverantörer och kollegor och du kommer också att ha ansvar roll i bemannings-planeringen av centret på kort och lång sikt. Under de dagar då vi har Assesment Center ansvarar du för att logistiken runt om kandidaterna fungerar så som att ta emot kandidater, att lokalerna är iordningsställda, material och att material finns framtaget mm. Exempel på arbetsuppgifter; • ansvara för enhetens funktionsbrevlåda och telefon • ansvara för bokningssystemet och bokning av kandidater • ansvara för att uppdatera vårt intranät • ta emot och vidarebefordra inkommande förfrågningar av uppdrag • göra löpande gallringar i våra dokument och databaser • ansvara för fakturering samt kontroll och kontering av inkommande fakturor och deltaga vid ekonomisk prognosuppföljning och budgetplanering • ansvara för bedömningsmaterial i Assessment Center • behörig beställare för inköp KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning och en eftergymnasial utbildning inom administration/ ekonomi. Du har erfarenhet av kvalificerad administration och är van vid kundkontakter. Du har goda kunskaper i Microsoft 365. Du har erfarenhet inom områdena ekonomi såsom fakturering, budget samt inköp. I ditt dagliga arbete kommer du att möta personer i pressade, och för dem avgörande situationer, därför är ditt välkomnande sätt och professionella bemötande av stor vikt. Du ansvarar för resursplanering av verksamheten. Därför är det viktigt att du är noggrann, har integritet och är ansvarsfull. Vår planering behöver ständigt anpassas efter nya situationer i kundens rekryteringsprocess, kandidaters behov eller resurstillgång. Då administratören är navet i verksamheten behöver du vara flexibel och lösningsfokuserad. Inom CLU är vi beroende av varandra i både gemensam planering och leverans. Därför behöver du tycka om och vara bra på att samarbeta med andra, men du behöver också kunna arbeta självständigt. ÖVRIGT Vi kommer att påbörja vårt urval vecka 33. Som medarbetare på Intraservice delar du självklart Göteborgs Stads förhållningssätt: vi vet vårt uppdrag och vem vi är till för, vi bryr oss, vi arbetar tillsammans och vi tänker nytt. På Intraservice arbetar du i en kunskapsorganisation som ständigt utvecklas. Hos oss finns en hög grad av komplexitet och bredd samt många spännande uppdrag och roller. Mycket av det vi gör handlar om stora volymer, där du är med och bidrar till samhällsnytta för stadens verksamheter och i förlängningen för medborgarna. Vi arbetar både verksamhetsbaserat och tillitsbaserat, erbjuder flexibel arbetstid och eftersträvar balans mellan arbete och privatliv. Hos oss får du flera friskvårdsförmåner såväl som andra förmåner. Vår strävan är att både idag och i framtiden vara en attraktiv arbetsgivare! Vissa tjänster på Intraservice kan komma att innefattas av krigsplacering med allmän tjänsteplikt vid höjd beredskap eller krig. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-07-10
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Support Kundbokare Kundansvarig Projektledare Kundrådgivare Administratör Kundsamordnare Offertansvarig Inköpsansvarig Servicerådgivare Kundprojektledare Kundtjänstmedarbetare
7 juli
Terapeut Psykolog Enhetschef KBT-terapeut Administratör Sjuksköterska Socialterapeut Behandlingspedagog
7 juli
Koordinator Administratör Order Coordinator
Idag