Arbetsbeskrivning
Telenor söker säljare till nyöppnad butik i Kungsportsplatsen
I November 2025 slår Telenor upp portarna till en helt ny butik i Kungsportsplatsen och nu har du möjligheten att få vara en del av teamet som kommer göra den här butiken till en av Sveriges bästa! Är du målmedveten, utåtriktad och brinner för försäljning? Då kan du vara personen vi söker!
Vilka är vi?
Att besöka en av Telenors butiker ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster som alltid strävar efter att hitta den bästa lösningen för varje kund, genom att göra det komplicerade enkelt i alla lägen. Som säljare hos oss på Telenor får du vara med på en spännande resa där du får arbeta med de senaste produkterna och hjälpa våra kunder hitta de bästa lösningarna för deras behov.
Är du den vi söker?
Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon.
Driv och engagemang är något vi värderar högt, och vi ser det som en grund för att skapa resultat och långsiktig framgång. Vi söker dig som har disciplin i ditt arbete – du tar ansvar och ser till att dina uppgifter blir gjorda på ett effektivt sätt. Du ser möjligheter där andra ser hinder och tar initiativ för att skapa de bästa förutsättningarna – både för kunden, teamet och dig själv.
För att söka denna tjänst behöver du ha fyllt 18 år och behärska svenska i både tal och skrift. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, exempelvis inom kundservice eller försäljning, antingen över telefon eller i butik. Har du dessutom grundläggande kunskaper i säljteknik ser vi det som ett stort plus.
Våra löften till dig
Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar.
Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum.
Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående.
Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här.
Sök till oss idag
Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Observera att vi kommer påbörja urval i september, så du kan förvänta dig återkoppling från oss då.
Vi söker både en tillsvidareanställning på heltid och en visstidsanställning på deltid. Ange gärna i ditt CV eller personliga brev vilken av dessa tjänster du är intresserad av.
Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning på heltid, eller visstidsanställning på deltid.
Frågor? Kontakta Caroline Olsen på +46761105560 eller
[email protected] (vi tar ej emot ansökningar via mejl).
Bra att känna till
Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och färdigheter. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.