Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Senior konsult - Compliance and Management
Skicka ansökan 11 dagar kvar
Säljare
11 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Därför är detta jobb för dig Du har erfarenhet av att driva projekt och vill nu ta nästa steg att kombinera din tekniska expertis med affärsmässighet, verksamhetsutveckling och ledarskap. I den här rollen får du vara med och bygga något större. Tillsammans med vår regionchef kommer du utveckla vår affär genom starka kundrelationer, rådgivning och ett brett nätverk.

Vi söker dig som vill:

  • Påverka – både i kundernas affär och i vår egen tillväxtresa
  • Vara ledande i vår satsning inom projektledning, compliance och verksamhetsutveckling
  • Bidra med din kompetens – men också lyfta andra
  • Arbeta rådgivande och affärsnära – utan att behöva vara säljare

Du blir en viktig del av ett ambitiöst team som vill växa, dela kunskap och ha roligt på vägen. Det här är en roll för dig som trivs med ansvar, variation och förtroendefulla samarbeten.

Hos oss kommer du att trivas om du gillar att arbeta i en miljö där samarbete, kunskapsdelning och engagemang är centrala. Du får frihet under ansvar, ett nätverk av kollegor som stöttar varandra och en chans att påverka – både vår riktning och kundernas. Vi värdesätter det långsiktiga och mänskliga i relationer, och tror att framgång byggs tillsammans, inte i silo.

Inom vårt affärsområde Compliance & Management stöttar vi en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning.

Ansvarsområden Arbetsuppgifter I rollen som Senior Konsult inom Compliance & Management kommer du att:

  • Driva projekt – med ansvar för leverans, kvalitet och struktur, ofta i komplexa miljöer som industri, energi eller life science.
  • Bidra med compliance- och verksamhetsutvecklingskompetens – du hjälper våra kunder att utveckla sina processer, organisationer och arbetssätt för att uppfylla regelverk och samtidigt bli mer effektiva, hållbara och affärsdrivna.
  • Utveckla affären – genom att skapa långsiktiga relationer med kunder, förstå deras behov och omsätta det i relevanta lösningar och uppdrag.
  • Stötta vår regionschef – i arbetet att växa affären i regionen. Du är inte säljare – men du ser möjligheter, skapar kontakter och öppnar dörrar.
  • Agera rådgivare – både externt mot kund och internt som en nyckelspelare i vårt team.
  • Inspirera andra – genom att vara en förebild i arbetssätt, kommunikation och kunskapsdelning

Kvalifikationer

  • Erfarenhet av att leda och driva projekt, gärna inom produktutveckling, kvalitet eller verksamhetsutveckling
  • Ett affärssinne – du ser och förstår kundens behov, och har förmåga att skapa värde genom lösningar
  • Ett aktivt nätverk – inom industrin eller angränsande branscher, gärna med potential att skapa affärer
  • En naturlig fallenhet för kommunikation, samarbete och ledarskap
  • Ingenjörsutbildning eller motsvarande erfarenhet
  • Goda kunskaper i svenska och engelska – både i tal och skrift

En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det?

Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten.

För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större.

Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa!

Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor på Brogatan 1, Umeå. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse.

Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-24. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Kicki Björ, Talent Acquisition Specialist. Vi hanterar alla ansökningar via vår karriärsida för att säkerställa en trygg och säker hantering av dina personuppgifter i enlighet med GDPR.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-07-07
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Sälj Säljare B2B Säljare Annonssäljare Juniorsäljare Account Manager Telefonförsäljare B2B Account Manager Sales Account Manager Junior Account Manager
1 aug
Sälj Säljare B2C säljare B2B Säljare Innesäljare Account Manager B2B Innesäljare Telefonförsäljare Teknisk innesäljare Abonnemangsförsäljare Kommunikativ innesäljare
Chef Sälj Säljare Elektriker Utesäljare Säljledare B2C säljare B2B Säljare Innesäljare Sales Agent Account Manager Teknisk säljare B2B Innesäljare B2B Account Manager Key Account Manager
6 aug
Sälj Säljare B2C säljare B2B Säljare Marknadsförare Kundkommunikatör
7 aug
Säljare Utesäljare Fältsäljare B2B Säljare Maskinsäljare Servicesäljare Industrisäljare Account Manager Företagssäljare B2B Account Manager Key Account Manager
11 aug