Arbetsbeskrivning
www.epirocgroup.com.
Trivs du med att hjälpa kunder och lösa problem i vardagen? Gillar du att ha många kontakter och ta ansvar för att saker blir gjorda? Då kan det här vara rätt roll för dig.
Vi söker en Customer Care Specialist som vill vara med och ge våra kunder och samarbetspartners i Norden och Baltikum riktigt bra service – varje dag. Hos oss får du en varierad roll med både kundkontakt, administration och samarbete med flera delar av verksamheten.
Ditt uppdrag
I denna roll är du ofta den första personen våra kunder eller samarbetspartners pratar med när de kontaktar oss. Du ser till att deras ärenden tas om hand, löses i tid och att de får återkoppling. Det handlar om att ge bra service – varje gång.
Dina arbetsuppgifter innehåller bland annat att:
* Ta emot samtal och mejl från kunder, och samarbeta med våra tekniska experter för att lösa svårare frågor.
* Registrera beställningar på reservdelar och förbrukningsmaterial, följa upp leveranser och se till att det blir rätt i faktureringen.
* Bygga goda och långsiktiga relationer med kunder och partners.
* Hjälpa till med enklare tekniska frågor och se till att informationen om våra produkter är uppdaterad och relevant.
* Erbjuda och sälja reservdelar, tillbehör och våra tjänster vid kontakt med kund.
* Hålla kunduppgifter och artikelinformation uppdaterade i våra system.
* Söka upp och ta kontakt med nya kunder som kan ha nytta av våra produkter och tjänster.
Vem är du?
Du har troligen jobbat i en kundnära roll tidigare – kanske med kundservice, orderhantering eller liknande. Du har lätt för att sätta dig in i nya system och processer, och trivs i en roll där du får kombinera service, administration och försäljning.
Du behöver kunna svenska och engelska i både tal och skrift. Har du dessutom kunskaper i något annat nordiskt språk, som finska eller norska, är det ett stort plus.
Som person tror vi att du är:
* Samarbetsinriktad – du trivs med att samverka både internt och externt.
* Direkt och tydlig – du kommunicerar klart och skapar förtroende.
* Ansvarstagande – du tar ägarskap för att kundens upplevelse blir så bra som möjligt.
* Snabbfotad och positiv – du ser lösningar och agerar med en känsla av angelägenhet.
Placering och övrigt
Vårt team utgår från Aspholmen i Örebro.
Vi erbjuder en hybrid arbetsplats – ett arbetssätt som ger flexibilitet och främjar en bättre balans mellan arbetsliv och privatliv.
Ansökan och kontaktinformation
Vi uppmuntrar dig att skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, men senast 24 juli. Ansökningar granskas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är engagerade i en grundlig rekryteringsprocess som inkluderar intervjuer, referenstagning och tester. För att säkerställa en trygg arbetsmiljö genomför vi identitetskontroller och drog- och alkoholtester. Vår process är utformad för att vara rättvis och inkluderande; du kan förvänta dig transparent kommunikation och en balanserad utvärdering av dina färdigheter och erfarenheter.
För frågor om tjänsten, vänligen kontakta:
Anställande chef, Josefin Rönnqvist, 072-741 23 29
Rekryteringsspecialist, Ellinor Ekelöf.
[email protected]