ELFA Assistans i Sverige AB bedriver personlig assistans och vänder sig till personer med funktionsnedsättning som vill leva ett aktivt och utvecklande liv. All verksamhet bedrivs med utgångspunkt i LSS intentioner om individens rätt till delaktighet, självbestämmande, integritet och inflytande och vår vision är att företaget ska betraktas som ett kompetent och personligt assistansbolag som genom samverkan uppnår höga resultat vad gäller nöjdhet hos brukare, anhöriga och medarbetare.
Vi söker en noggrann och serviceinriktad Assistansadministratör till ELFA Assistans. I rollen som Assistansadministratör är du en viktig del i att säkerställa att våra assistansuppdrag och anställningar präglas av kvalitet och våra värderingar. Du arbetar nära våra kund- och personalansvariga (KPA) och stöttar i hela den administrativa processen, från rekrytering till schemaläggning och avtalshantering. Du kommer att ha daglig kontakt med både kunder och medarbetare, och rollen kräver god struktur, noggrannhet och en vilja att ge service av hög kvalitet.
Vem är du?
Vi vill att du ska ha erfarenhet av personlig assistans sedan tidigare, vidare är vi i behov av dig som behärskar svenska i tal och skrift och det är meriterande att du talar dari eller arabiska. I ditt arbete kommer du möta många människor och det är därför viktigt att du är bra på att skapa och vårda relationer, att du kan uttrycka dig tydligt och respektfullt samt att du är mån om att vara professionell i alla lägen.
I gengäld kan vi erbjuda dig en arbetsplats med trevliga kollegor och ett arbete med möjlighet till utveckling samt möjlighet till flextid och distansarbete.
Tjänsten är på 100%, din arbetstid kommer i grunden vara måndag-fredag mellan 8-17, men detta kan avvika vid möten och aktiviteter.
Tillträde: snarast/enligt överenskommelse