Om rollen Vi söker nu en norsktalande kundsupport till vår fina kund i Norra Stockholm. I denna roll kommer du att vara företagets ansikte utåt och ansvara för att hantera kundkontakt på ett professionellt och engagerat sätt. Du tar hand om inkommande ärenden gällande ordrar, produkter och andra frågor kopplade till deras eftermarknadsaffär och ser till att varje kund får den bästa möjliga upplevelsen. Du arbetar proaktivt och strukturerat och säkerställer att kunderna får rätt återkoppling och information. Kontakten sker både via mejl och telefon.
Du kommer att arbeta mot den norska marknaden och även samarbeta tätt med det svenska teamet. Detta är ett konsultuppdrag på heltid i 6 månader via The Place som sedan ska övergå i en anställning hos kundföretaget. Start i augusti/september.
Arbetsuppgifter
Kvalifikationer
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är serviceinriktad, lösningsorienterad och noggrann i ditt arbete. Du har förmågan att prioritera och planera effektivt bland uppgifter. Du har lätt för att kommunicera och strävar alltid efter att leverera bästa möjliga service. Vidare har du en positiv inställning och vill bidra till en härlig stämning på kontoret. Du är även nyfiken och har ett intresse för teknik och att lära dig nya saker.
Om tjänsten
Passar beskrivningen in på dig? Skicka in din ansökan idag, då urval sker löpande under sommaren!
The Place – Where happy work happens Låter detta intressant? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.