Om tjänsten
Vår kund söker en engagerad och snabblärd ekonomiassistent som kan stärka deras lilla men effektiva team under hösten. Du kommer att arbeta brett med administrativa och ekonomiska uppgifter och vara en viktig del i det dagliga arbetet.
Ansvarsområden
Administrativa uppgifter inom ekonomi
Göra avräkningar mot listor och registrera i system
Skapa exportdokument
Hantera betalningar och återrapportering
Avstämningar
Leverantörsreskontra och kundreskontra
Skicka påminnelser
Lämplig bakgrund
Gymnasieekonom eller högre utbildning i ekonomi, samt några års arbetslivserfarenhet inom ekonomi.
Personliga egenskaper
Är snabblärd och självgående
Har erfarenhet av varierade arbetsuppgifter inom ekonomi
Trivs i ett mindre team och är prestigelös
Är tillgänglig för arbete tisdagar, torsdagar och fredagar hela dagar
Vill du vara med och göra skillnad i ett engagerat team i höst? Skicka in din intresseanmälan så snart som möjligt, vår kund intervjuar kandidater under v.28
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Carin Forsén eller Sandra Bruveris. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-07-18.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.
#Bildlänk
https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2024/12/SJR-konsult-annons-6.jpg