Arbetsbeskrivning
Jurek söker en administrativ koordinator för ett uppdrag ute hos vår kund Stockholms stad på Trafikkontoret i centrala Stockholm! Är du tillgänglig att starta uppdraget i mitten av augusti? Är du även en person med en stark administrativ förmåga och är samarbetsvillig?
Välkommen in med din ansökan!
Arbetsuppgifter
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Stödja avdelningen med bokning och samordning av konferenser och möten
• Föra minnesanteckningar vid utvalda möten
• Ge visst administrativt stöd till ledningen
• Ansvara för inköp av material och tjänster
• Samordna och sammanställa avdelningens svar till kontorsledningen
• Utföra besiktning av avdelningens fordon samt hantera övriga praktiska frågor kopplade till bilparken.
Vem är du?
För att vara kvalificerad för detta konsultuppdrag uppfyller du följande:
• Relevant avklarad gymnasieutbildning
• B-körkort
• Arbetslivserfarenhet relevant för rollen
• Vana av administration
• Mycket goda kunskaper i MS Office
• Duktig skribent
• Mycket god allmän systemvana och kan obehindrat hantera och navigera sig i olika system
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
Du behöver ha en god social kompetens och är självgående i ditt arbetssätt, vidare är du serviceinriktad, flexibel och prestigelös.
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag som administrativ konsult. Tjänstens omfattning är 100%. Uppdraget startar i mitten av augusti 2025 och förväntas pågå i cirka 6 månader. Viss möjlighet till distansarbete är aktuellt enligt ök med verksamheten.
Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Elvira Björebäck,
[email protected]. Urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Om Jurek
Jurek Recruitment & Consulting är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.