Facility coordinator
Har du bakgrund inom service och administration och vill ta nästa steg i din karriär? Ta då chansen att arbeta som Facility Coordinator i ett internationellt företag! Här får du chansen att jobba i en bred roll.
CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence) som genomsyrar allt vårt arbete och det är viktigt för oss att Du som medarbetare delar dessa värderingar med oss.
CBRE befinner sig i en expansiv tillväxtfas och nu söker vi Facility Coordinator till en av våra kunder med verksamhet i Solna. Vi erbjuder ett variationsrikt arbete med stort ansvar och engagerade kollegor. Du arbetar hos en av våra kunder och ser till att de får den bästa möjliga service. Som Facility Coordinator är du kundens ansikte utåt och förväntas ha en hög servicemedvetenhet.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
* Vara den centrala kontakten för kunden, dess medarbetare och besökare i Solna men även för kundens obemannade mindre kontor i Finland, Danmark och Norge
* Bemanna receptionen och vara kundens och CBREs ansikte utåt. Ansvara för att ge ett bra första intryck. Samarbeta med det centrala teamet för att aktivt leta efter och implementera förbättringar och innovationer.
* Boka konferensrum, ställa iordning dessa enligt önskemål
* Introducera kundens nya medarbetare på plats, göra passerkort, uppdatera kontorskarta, hjälpa till med parkeringskort ets.
* Följa upp och boka in förebyggande underhålls service, via CBRE och kundens egna leverantörer.
* Ta emot felanmälningar men även förebyggande se om något behöver förbättras och boka in så det blir åtgärdat. Diverse administrativa uppgifter för kunden t.ex. uppdatera information om kundens nordiska kontor på kundens intranät, fylla i månadsrapporter, registrera och rapportera olycksrisker. Ansvara för att kund- och gemensamma ytor är i god ordning
* Kontakt med externa samarbetspartners, hantera beställningar, uppföljning leverans och fakturor. Göra PO i kundens och CBREs system. Diverse support- och servicetjänster
* Hantering av växel och receptions mail
* Hantering post och paket
Vi söker dig som är/har:
* Social, utåtriktad och serviceminded
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
* Ansvarstagande, har en god organisationsförmåga, tar egna initiativ och är bra på att slutföra arbetsuppgifter
* Stresstålig, bra på att prioritera och arbeta lösningsorienterat positiv och bra på att samarbeta men även kunna arbeta självständigt
* God datakunskap och är van vid att arbeta i flera olika datasystem. Meriterande om du har vana att arbeta i olika PO system som Oracle, Mybuy eller liknande.
* Ödmjuk och prestigelös
Känner du igen dig i ovan beskrivning? Då är du varmt välkommen med din ansökan senast den 2025-08- 01. Tjänsten är heltid, och med placering i Solna
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef: Johan Larsson,