Är du redo att kombinera teknisk problemlösning med kundservice i en roll där du både får växa och göra skillnad? Hos Bedege väntar en långsiktig karriärmöjlighet i ett familjärt IT-företag!
Om Bedege
Bedege är ett svenskt IT-bolag med lång erfarenhet av att leverera skräddarsydda IT-lösningar och support till kunder främst inom retail- och restaurangbranschen. Med ett engagerat team erbjuder de helhetslösningar som effektiviserar kundernas verksamheter och säkerställer stabil drift. Bedege är en del av OK-koncernen och värnar om en familjär och utvecklande arbetsmiljö.
Vi erbjuder:
Om rollen: I rollen som supporttekniker hos Bedege hanterar du även ärenden på 1-st line nivå främst via telefon och mejl, men även via fjärrstyrning och ärendeportal. Du arbetar brett med felsökning i affärssystem, nätverksproblem, hårdvara och användarfrågor, alltid med fokus på att hjälpa kunden snabbt och korrekt.
Arbetsuppgifter kan till exempel vara:
Du blir en viktig del av ett team som delar kunskap, driver förbättringar och ser till att kunderna får högklassig service varje dag.
Vi söker dig:
Vi letar efter dig som har ett genuint intresse för IT och vill ha en långsiktig roll där du får kombinera teknik med service. Du är en lösningsorienterad person som trivs i ett varierat arbete med högt tempo, tar ansvar för dina uppgifter och gärna bidrar till teamets gemensamma framgång. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du:
Meriterande är om du har utbildning inom IT och/eller tidigare erfarenhet av en liknande supportroll Praktisk information:
Start: Enligt överenskommelse (önskvärt slutet av augusti/början av september) Omfattning: Heltid med inledande provanställning Placering: Stockholm, Norrtull Arbetstider: Supporten är öppen alla dagar mellan 06–22 för att säkerställa hög service till våra kunder. Du arbetar enligt ett rullande schema, med helgpass ungefär var 4:e–5:e vecka. Kontakt:
Rekryteringsprocessen hanteras av Workz, men anställningen sker direkt hos Bedege. Har du frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta oss på[email protected].
Ansökan:
För att säkerställa en rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess använder vi ett matchningstest som första steg. Testet skickas till din e-post direkt efter att du skickat in din ansökan och behöver slutföras för att du ska kunna gå vidare i processen.
Testet är utformat för att ge en objektiv bild av hur väl din profil matchar rollen inom kundservice.