Alla har rätt till ett bra liv – det är vår vision och drivkraft. Vi är ett privat bolag inom personlig assistans med huvudkontor i Sölvesborg, men med kunder och personal i hela Skåne, Blekinge och södra Småland. Vi är ett företag med hjärta och stort engagemang som arbetar utifrån ett tydligt uppdrag – att varje dag bidra till att våra kunder kan leva ett liv på sina egna villkor.
Nu söker vi en löneadministratör med stort engagemang och hög servicekänsla, då en av våra kollegor går i pension.
Om rollen
Som löneadministratör hos oss tar du helhetsansvar för din del av företagets lönehantering. Du arbetar nära verksamheten, har en central roll i vår administration och säkerställer att våra medarbetare får korrekt lön i rätt tid – alltid med god kvalitet och enligt gällande regelverk.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Du arbetar i nära samarbete med vår ekonomifunktion och rapporterar direkt till VD.
Vi söker dig som har:
Du är noggrann, ansvarstagande och strukturerad – och du trivs med att arbeta självständigt men har också lätt för att samarbeta. Du är serviceinriktad, prestigelös och tycker om att vara ett stöd för både chefer, kunder och medarbetare.
Vi erbjuder dig
Välkommen med din ansökan.
Urval sker löpande så vänta inte med att söka!